Docházka – webooker
-
- Pro evidenci docházky dětí používáme on-line rezervační systém.
- Pravidelná docházka dítěte je zanesena do kalendáře ze strany školky/školy dle nahlášení rodičů.
- Omluvy a náhrady si zajišťují v průběhu celého školního roku přímo rodiče.
- Náhrady lze uplatňovat pouze v termínu jejích trvání, tj. 60 dní od prvního odhlášení, poté propadá.
- Dlouhodobé změny v docházce je potřeba hlásit v časovém předstihu a předem projednat než budou zaneseny do docházkového systému. V takovýchto případech se prosím obracejte za školku na Gabrielu Doubek a za školu na Gábinu Holečkovou viz. kontakty.
- Odhlášení dítěte z docházky (rezervačního systému) probíhá ideálně do 20:00 předchozího dne. V urgentním případě do 07:00 hodin daného dne pro umožnění náhrad dalších dětí. Po tomto čase není možné změnu v systému uskutečnit a propadá nárok na náhradu daného dne. Odhlášení provádí zákonný zástupce dítěte nebo jiná pověřená osoba, která má vstupní data do rezervačního systému.
- Náhrady negarantujeme – je možné si je vybrat jen, když se jiné dítě odhlásí.
- Není možné vybírat si náhrady za státní svátky a prázdniny.
- Je možné nahlásit dítě na náhradu na jakýkoli den (dokonce i do 8 hodin ráno na týž den) mimo pravidelnou docházku a to i na pozici náhradníka. Náhradu lze také stáhnout zpět (a to i z pozice náhradníka) a uplatnit v jiný den. Její platnost se tím ale neprodlužuje. Odhlašování náhrad se dělá stejně jako běžné odhlašování.
- Pokud byste měli s docházkou problém, kontaktujte administrátorku Jindru Norkovou na mailu zeme.web@gmail.com.
- Rozepsaný postup krok za krokem: Jak postupovat při omluvách a náhradách